I'm back on track + (news)

17:34








Olá queridos leitores, peço imensa desculpa pela minha ausência no blog, a escola realmente impede-me de postar e criar novos conteúdos para vocês, mas fiquem atentos, pois na próxima semana vou postar um novo look com a colaboração da Zaful!
    Este post é sobre o que se tem andando a passar em Lisboa. Como alguns de vocês já devem saber, a Brandy Melville finalmente abriu no início deste mês! Está localizada na Praça Luís de Camões, no Chiado e já tem uma página oficial no instagram. Os clientes e as bloggers já estão a comprar e tirar fotos com as suas novas peças, incluíndo a Bárbara Inês!
   
    Tenho mais uma notícia para vocês, esta é ainda mais recente. Hoje é a inauguração oficial da loja Forever 21 que está situada no Colombo, onde era suposto estar a Topshop. O que acho brutalissímo é que a loja deu 50% de desconto a toda gente que entrou na fila até as 11 da manhã, é pena é eu morar muito longe ahah!

Espero que gostem do post, fiquem atentos, pois na próxima semana há um novo look ,
Xo, Sabi


  Dear readers , i am truly sorry for not being present on the blog , school got me really busy and it doesn't allow me to post or create new content for you guys , but stay tuned because next week i'm going to post a new look with the collaboration of Zaful!
   This post is about what has been going on in Lisbon lately. Like some of you may know , Brandy Melville has finally opened in the beginning of this month! It is located at the "Praça Luís de Camões" in Chiado and it already has a official instagram page. Some clientes and some bloggers are already buying and taking pictures rocking their new clothing pieces from Brandy including Bárbara Inês!

    I have one more good news for you , this one is more recent. Today is the official inauguration day of the Forever21 store located in the Colombo (famous portuguese mall in Lisbon) ,  in the space where Topshop was supposed to open. What is super cool is that the store is giving 50% off discount to all the people waiting in line until 11 AM , sadly i live too far from lisbon ahah!

I hope you enjoyed the post and stay tuned for a new look next week,

Xo, Sabi

You Might Also Like

8 comentários

  1. Quero tanto ir à Brandy, há séculos que sou fã da marca!
    THE PINK ELEPHANT SHOE // facebook // instagram //

    ResponderEliminar
  2. Gosto muito das roupas da Brandy!

    www.anafernandes.ch

    ResponderEliminar
  3. Tou triste por as lojas abrirem quando eu estou de Erasmus ahah!

    ResponderEliminar
  4. I'm glad you are back! Amazing pics, your outfit is son trendy! Have a nice day!

    Steal4Style.com

    ResponderEliminar
  5. Podia abri uma cá no norte, para me poder desgraçar :D.
    beijinhos.

    misscokette.blogspot.pt

    ResponderEliminar
  6. As a blogger, I know it can be difficult to balance blogging plus all of our other responsibilities. Just remember that nothing that's easy is worth doing. :]
    // ▲ itscarmen.com ▲

    ResponderEliminar

Followers

Google+